На будь-який пристрій, який Ви придбали в інтернет-магазині, поширюється гарантійне зобов'язання. Термін, протягом якого Ви можете безкоштовно замінити або відремонтувати обладнання, вказується в гарантійному талоні, який отримується при покупці. Обов'язково зберігайте упаковку та весь комплект постачання обладнання протягом зазначеного гарантійного терміну.
Висновок про те, що Ваш випадок гарантійний та пристрій підлягає безкоштовному ремонту або заміні, виносить сервісний центр нашого магазину.
Ви можете обміняти або повернути товар з повною компенсацією вартості протягом 14 днів з дня покупки. Це право гарантує «Закон про захист прав споживача».
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно зі статтею 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернений до магазину протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо дотримані наступних умов:
• товар, який не був в експлуатації та не має слідів використання:
• товар не має видимих слідів використання на корпусі - подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію та інші механічні пошкодження;
• програмне забезпечення не зазнавало змін або активації; товарний вид збережений – тобто. залишилися всі ярлики, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
• є всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка. Збігається серійний номер самого пристрою та його упаковки (наклейки на корпусі та коробці);
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
• порушено збереження гарантійних пломб;
• є механічні чи інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
• порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
• було проведено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
• неправильно заповнений гарантійний талон;
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
• природне зношування або вичерпання ресурсу; • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запилення, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо); • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ); • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
• природне зношування чи вичерпання ресурсу;
• випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запилення, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
• пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
• пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;